Här är jag och min bf

Vendela

good times


norrut e nice

j

JAG VILL INTE ÅKA HEM!!!
Älskar Umeyooo

Men plikten kallar tydligen så flyget hem ikväll.

cato


vännäzz

Chillar i Vännäs med Vanessa och Fanny. Vaknade klockan åtta av ett sms. Elakt. Sen dess har jag suttit här och försökt få internet att funka, sen börja det funka.. nu är det långsamt men skapligt. Så jag är nöjd. Men hungrig. Och vill ha te. Så jävla jobbigt, det står te där borta på bänken, men dom två sälarna som fortfarande ligger och sover kommer vakna om jag börja hålla på. Så jag måste vänta!!!! HAR INTE TÅLAMOD. BEHÖVS TE NU!

Igår va asnice, jag och Vanessa hade snackat ihop oss med Amanda som skulle va med Fanny igårkväll. Så vi smsade med henne i smyg. Så kom vi bara och knackade på dörren och Fanny öppnade. Finns video på det. Kommer upp snart hehehehhehe. Men sen vare nice på andra sett och sånt. Pallarinte skriva tjarå

Juste en sak.. det va +4 när vi kom hit igår. Senare på kvällen blev det INTE varmare. lol

cato

JAG HATAR SEX !!!!!!!!

Vill ha
Skor. Blont hår. Snö. Femi. Berlin. Kalas. Ca$h. Förändring. Julafton. Festival. Fred på jorden. Böcker. Iphone. Stillastående humör. Uppfällbar tandborste.
Behöver
Sömn. Ansvar. Sex?

vendela

Paranoia

Hehe den här gjorde jag dani penny och cato i början av ettan, fett kul.
vendela

Saknar den här människan.

Nu är hon på mitt drömplace. Men vill att hon ska komma hem nu.
Vendela

favoriten

Har inget att blogga om. Utom grymmaste människan. <3

 

cato


Frej Larsson

så fint, vilken hometown glory
vendela

omg

Gud vad den här bloggen behöver ett ligg...
vendela

sa-tur-day night!!!!

Kollar how i met your mother och låtsas inte om att grymmaste efterfesten är på Berns as we speak. Fml. Fast det är nice här. Godis och läsk woop woop

Cato


Who you are

Nu har videon till who you are kommit, about fucking time. hejdå bichheeezzz
Vendela

RSS 2.0