Ljuva morgon. Not

Det är kallt och jag har fotat två papperskorgar. Snart hem och sova. Woho

cato

 


Untz untz untz

Ut och härja

 


Bruce Li-nus gör sin grej

I'm a crazy dude


lite test igen

Undrar hur det ser ut om man bifogar bild här genom tefleleflefonen. mjeheheh

 


modernt som fan

Inviger mobilbloggningen, shit va nice. Det va ju fan på tiden att det blev en app av hela det här kalaset, så nu lär det ju bloggas lite mer, åtminstonde av mig och Vendela som har så jävla moderna telefoner!!!!

Det var allt

HAKUNA MATATA!

cato


sweden sucks



godnatzi
cato

En bra tysk.

En fin tysk grabb står bakom den här bilden. Jag tycker om hans bilder.
Vendela

Något som jag inte gillar

På senaste tiden har jag märkt att så många bara är på ett visst sätt och säger vissa saker för att det ska uppmärksammas på ett visst sätt. Folk är speciella fina individer men bara för att andra människor ska se dom som fina speciella individer. Jag vill bara höra något genuint som inte visar sig vara en lögn.

ARG!! Vendela

Thai oasen med cato

Är mer Cato

Vendela


call my name bitch


Alltså förlåt men jag kan inte låta bli. Tove I love you och den här är så jävla snygg och bra!! Får sånt Umeåsug att jag dör och Tove måste på riktigt vara den snyggaste/vackraste/sötaste människan i hela världen. Hon skrev grattis till mig igår på twitter, började gråta.
puss iesh

bästa snubben med artistnamn och grejer



Kanske töntigt av mig men blir ju lite stolt, så dukti.

cato

17

Woho 17 är jag nu!! Världens bästa dag jag älskar allt och alla.

Det var röj som ni ser. Älskar verkligen alla idag. (det händer väldigt sällan kan jag säga.)
iesha

Iesha 71 år.


kult på skolan









cato

Video Video Video


dagens claudio



Claudio har en liten hest.
Följ trenden och klipp in din favorithäst i bilden på dig också!!!!!! ;);););;);););)

Världens sötaste människa.

Min älskling fyller 20 idag. Grattis Maria Pizzeria. / vendela

Untz untz

hehe gjorde antagligen bort mig en del nu, brukar hålla mig cool... sabba min image helt. Hejdå bitches n sluts.
va kul hos natan iallafall, nu ska jag kolla de 4 sista avsnitten av p&r (ensam på en lördags kväll)

Vendela

!

Jag är arg på mänskligheten idag. Prata med mig på EGEN RISK!

Mvh
Cato

JAG ÄLSKAR DIG!!!!

Världens roligaste människa!!!!!!!!!! Hur kan du vara så festlig!??!?! lololololol bästa människan. Lätt på topp tio bästa människorna som finns.
Vendela

Finaste låten bara.

FLAWS by BASTILLE
Aldrig haft en låt på hjärnan så här mycket. Förutom a long time coming för den har jag haft på hjärnan 6 år.
Vendela

dagens claudio

Vanessa var med på bilden till höger men vill inte lägga upp bild på min kvinna utan hennes tillstånd.

 

Idag hade Claudio en väldigt lång håltimme mitt på dagen. Den håltimmen spenderade han såhär.


dagens natan

Idag var Natan i skolan, gott folk! Han var glad och sa att jag fick komma på kalas. Det var fint.

 


Chillar hemma idag

Godmorgon, jag har sovit i 12 timmar nu och är fortfarande trött. Sjukanmäld är jag också. Ska chilla idag, har inte chillat på flera månader och i slutändan kommer jag säkert inte chilla ändå. Men här är en jetefin bild på ett jetefint djur jag gillar. Jag önska så mycket att jag var en varg, eller hade en varg som vän iallafall.
Vendela

Dagens Natan

Natan fick en ny tröja av sin styvmamma idag.

Grattis Felicia

Har inte bloggat som jag borde, men jag åkte ner till Katrineholm och firade Felicias 20års dag. Såg ut såhär, sen vet jag inte vart kvällen fortsatte. Men Grattis.
Vendela

typ grymmaste människan

Före



Efter

 

Värsta makeovernnnn men diggarej ändå. Snygg som vanligt.

 

cato


dagens claudio

Inatt slog Claudio i huvudet. Det kom blod. Claudio gillar inte blod. Hoppas Claudios lille huve mår bättre idag.

olle hammar

Ey fanz kollar ni på idol eller????? I så fall kan ni ju inte ha missat Olle eller hur? Han som är asglad som juryn älskar. Det är min kompis!!!!!!!!! Jag är kompis med en kändis!!!!!!!!! HUR COOLT??? Tåls att tillägga att han är f e t t jävla duktig också. *stolt*
Tänkte lägga upp hans audition men inget samarbetar med mig så ni får kolla själva.
iesha igen

<3 uppsala <3

Jag är kär i Uppsala nu. Typiskt mig att bli kär i varenda stad jag besöker. Astaggad på att sluta gymnasiet och flytta!!!


ieshizzle

difnacka

Jag och bästa Josefine (som jag stulit bilden av) såg bästa Tove Styrke idag i bästa Uppsala. Publiken var glad och det var drag och jag är glad och allt är bra! Lite ledsen att det var hennes sista spelning på aslänge bara.
ieshhh

jag gillar


2 steg från paradise

Idag tänkte jag se Håkan för tusonde gången. Jag är så glad. Det är något med att se Håkan som aldrig förändras, för övrigt så vad Håkan mig komma. Nästan. Det var nästan personligt. Men jag blev glad iallafall.
Vendela

Dance til you get it right

Var med Nadia och Malin igår. Vi var i ringen och gick förbi brothers och i samma sekund som vi gått förbi insåg alla vi att det var vår låt. Så såklart tog vi ett dancebreak.
Vendela

dagens claudio

Claudio var sjuk idag. Var snäll att skänk en vänlig tanke så att vi kan få Claudio tillbaka, snarast!

dagens natan

Idag tvingade jag Natan att ta mitt nummer. Kärleken flödar.

▼▲▼▲▼▲▼▲!!!VENDZ!!!▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲


RADICALS

Haft radicals på huvet hela dagen.
Vendela

den lilla svarta

 

 

Hon kan sin grej ba

 

cato


för mycket wordfeud

Förlorade i wordfeud mot Claudio idag. Otroligt beroendeframkallande spel. Fast spännande.

Jag förlorade.

 

 

cato


lillebrur


ALLTSÅ HAR NI SETT NÅGOT VACKRARE?? Det har inte jag iallafall. Bäst i världen.
iesh

fuck my brains out


Så här ser det ut i mitt rum just i detta nu. Bra att jag har hål i strumpan och en mugg i sängen.
Btw lyssna på Caotico och Tove Styrkes nya låt!! Brains Out heter den. Bra grejer.
puss & puss iesha

Leagally blonde nästan

Färgade håret ljusare idag, kan verkligen känna nu vad alla menar med att blondiner har roligare. Kollade på Oprah och grät idag. Men det var innan jag färgade håret.
Fiskarna står för hur jag luktar under mina armar just nu. Gott.
Vendela

såhär känner jag mig just nu


För att sammanfatta...


foxennnnnnn



Freeesh bild som fan jag vet. Men saknar den lilla amerikanen fett mycket. Random katt. Asknas.



kattN

smygfotar coola människor



Det här är Natan. Han var lite bitter idag.
Jag hoppas att den fina uppmärksamheten han får här nu kanske piggar upp honom lite.



cato

Grattis på 20 års dagen.

Jävla snygghora

whatever whatever.. jävla fittor

Hängde lite med den här megafittan idag, låt inte mitt leende lura er, är verkligen inte glad att jag fick hänga med den här fula dvärgen. Imorgon tänkte jag satsa på skolan, så snart är det slaggdags.

somliga går med trasiga skor (men inte jag).

Ska man ha en blogg så måste man ju blogga om vad man har på sig, eller hur? Så: Detta har jag på mig på mina fötter när jag går till skolan osv. Dom är bekväma som satan, billiga och fina och så. Dom är från H&M, om ni undra liksom.

ieshaaa

kineser e kul



Vet att typ aaalllaalallaa sett innan men fortfarande lika nice snubbe


cato

snygg och vacker

Jävligt kukig dag idag. Verkligen askukig på alla sätt. Ska repa med mitt nya band (!!!!) snart då kanske det vänder. Hoppas det iallafall. Så här fin var jag idag. Nu ska jag leta mat, svinhungrig.

Ljög lite angående kameran btw, mamma har en kamera som jag använder är för lat för att bära på den bara.
iesha

chillarn

Hitta favvobilden på datorn. Gjorde min dag.

tryck här så får du se nå annat nästan lika coolt

 

Vart i skolan idag för övrigt, alldeles för länge. Slutade tio men drog vid tre eller nåt. Gillar min skola. Folk är trevliga. Claudio är cool.

Nu ska fozzingarna få vila.

cato


En bild på söta jag med söt finne på hakan.


Idag har jag: Målat naglarna, gått runt i lägenheten i en sommarklänning, lyssnat på bon iver och föreställt mig själv på en bomullsäng. Jag har ätit en macka. Badat. Kollat på en dokumentär om två tvillingar med autism.
Idag borde jag: Gått i skolan.


fest i hela huset

Sitter i skolan atm, började klockan åtta med en lektion och nu har jag tre timmars håltimme!!!!!! Sux 2 b me. Inte ensam iallafall som tur är. Ettorna i min skola fick mac books idag. Det fick inte vi när vi gick i ettan. Hatar mitt liv.

iesha


Story of my life.

Såhär ser det ut i min hjärna. Det är ganska rörigt. Jag tror jag funnit min soulmate.
Godnatt.
/vendela

zovdagz



Hitta nåt asgammalt astråkigt. Fast lite kul.

det var jag

Här är jag!! Alltid glad och alltid till din tjänst. Jag har ingen iphone och ingen kamera vilket kan bli relativt tråkigt för bloggen men jag är väldigt mycket kul ändå så det ska nog inte vara någon fara.

iesha

NU BRINNER HELA SKOGEN!!

Tja det är Vendela...Jag är megataggad inför den här bloggen. Så nu så blir det updatering om helgen.

I fredags var jag på Nadias inspark med Malin och massa Media Gymnasiet människor. Lamt. Mina nya fina röda addidas förstördes och jag är fortfarande ledsen över det och det är känsligt.
I lördags (igår) var jag hos Claudio, men somnade mitt i allt. Jag är ett riktigt party animal..
Söndagen tillbringade jag i sängen. Ensam.
Hejdå.

i love to run

Okej, en asnice introduktion för detta vackra ställe du precis kommit till, skall nu skapas.
Helt enkelt så är det så att den förra bloggen sög. Förlåt mina kära kompanjoner, men den sög faktiskt. Så skärpning säger jag nu. Kan bli så att jag själv inte håller mig till den skärpningen och glömmer skriva rätt ofta och sådär men det tar vi hand om då. Så det blir bra.

Ska också berätta att Kristian (17 år IDAG) sa det bästa jag någonsin hört om mig själv. Han sa att jag var den roligaste tjejen han någonsin träffat. Jag tar alla tillfällen jag får för att berätta det för folk så självklart skriver jag det här. Det är utan tvekan det snällaste jag fått höra nånsin. Lite senare sa han dock något om att jag var neutral... men jag valde att inte höra det.

Här är jag. Neutral.

Hehhehehe sjukt deppigt men neutralt som sagt.

 

För att jämna ut det hela så kör vi allsång också.

 

adjö

cato


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0